اپراتور نسل جدید ارايه دهنده خدمات تلفن همراه درايران

 

معرفی شرکت

شرکت کیش سل پارس درسال 1385 به عنوان یک شرکت سهامی خاص و با شماره 6210 دراداره کل ثبت شرکت های غیردولتی به ثبت رسید.

پس از ده سال فعالیت درزمینه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و برق ومخابرات درگستره جغرافیای ایران، در شهریورماه 1395 موفق به اخذ اولین پروانه نوع اول ارتباطات همراه (MVNO) با شماره  11-100-100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران گردید.

این شرکت از سال 1396 با نام تجاری سامانتل، ضمن ارائه خدمات ارتباطی پایه بربستر تلفن همراه، در فاز یک ورود به بازار، سیم کارت های دائمی خود را با رندترین پیش شماره (099999) و سیم کارت های اعتباری خود را با پیش شماره (099998) به متقاضیان عرضه نمود .

شرکت کیش سل پارس درحال حاضر بدلیل دارا بودن تعداد قابل توجهی از مشتریان حوزه بانکی از جایگاه ممتازی در بین اپراتورهای مجازی برخوردار است و وظیفه خود می داند که دراین راستا خدمات مورد نیاز سازمانهای نیازمند ارتباط را در پهنه ی جغرافیای کشور تامین کند

ازآنجاییکه ارتباطات همراه می رود تا در آینده ای نزدیک به یکی از مهمترین راهکارهای توسعه در بخش های اقتصادی، عمرانی، سلامت و آموزش در همه ی کشورها تبدیل شود،  انگیزه ای مضاعف در سامانتل برای ایفای نقشی موثر درکمک به توسعه میهن اسلامی  ایجاد کرده است.

مسئولیتی که باشعار ”  اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه  “ سامانتل را در زمره پیشگامان توسعه دولت همراه قرارخواهد داد.

 سهامداران

سهامداران شرکت کیش سل پارس ( سامانتل ) عبارتنداز:

  • بانک سامان
  • پرداخت الکترونیک سامان
  • بیمه سامان
  • اندیشه نگار کیش و قشم
  • اندیشه نگار پارس

ماموریت (Mission)

  • ماموریت شرکت کیش سل پارس، تامین و ارائه سرویس‌های پایه و ارزش افزوده تلفن همراه با برخورداری از زیرساخت ها و شبکه های موجود درکشور می باشد.

 چشم انداز (Vision)

تبدیل سامانتل به یک اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه (MVNO) ممتاز در سطح کشور و دنیا و کسب رتبه نخست در میان اپراتورهای مجازی دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی کشوردر افق 1405 شمسی .

اهداف (Objectives)

  • ایجاد خدمات ارزش افزوده در حوزه های بانکی (M-Payment)
  • توسعه ارتباطات ماشین به ماشین (M2M)
  • ایجاد بسترلازم برای برخورداری عمومی از اینترنت اشیا Internet of Things) )
  • ایجاد ارتباطات به صورت FMC برای همه

 ویژگی ها

  • چابکی در ارائه خدمات و ورود به نسل های جدید ارتباطی روز دنیا.
  • کیفیت بالای ارتباطات
  • تجمیع خدمات مالی و ارتباطی
  • کیفیت بالای خدمات مشترکین
  • ارائه فناوری نوین در ارتباط با خدمات همراه

 ارزشها (Values)

  • سامانتل تامين نيازها وانتظارات مشتريان ومنافع سهامداران را اولويت سازماني خود مي داند و تحقق آن را همواره دنبال می کند.
  • سهامداران، مدیران و كاركنان سامانتل درانجام وظايف خود برموارد زير تاكيد دارند:
  • حفظ منافع ملي،
  • امانت داری و حفظ اسرار مشتریان.
  • ادب در برخورد،
  • حفظ حرمتها،
  • رعايت حريم شخصي افراد اعم از کارکنان و مشتریان،
  • احترام به ارزشهاي همه مخاطبان ،
  • ارتقاء سطح کیفی خدمات،
  • رعایت استانداردهای ملی و بین المللی،

قابلیتها و توانمندی ها

  • برخوردار از شبکه ای گسترده در سراسر کشور برای ارایه سرویس به هرمتقاضی درهر زمان و درهرمکان.
  • ارایه طیف وسیعی از خدمات مبتنی بر ارتباطات همراه به همه مشترکین در سراسر کشور.
  • دارنده منابع انسانی متخصص ، مجرب و جوان در زمینه ارتباطات سیار.

مزیت ها

  • ارایه ی پیش شماره های رند 099999 ویژه سیم کارت های دایمی
  • ارایه ی پیش شماره های رند 099998 ویژه سیم کارت های اعتباری
  • ارایه ی اینترنت پرسرعت با کیفیت مورد انتظار مشترکین
  • قیمت مناسب و قابل رقابت با اپراتورهای تلفن همراه

 سرویسها وخدمات

سامانتل بعنوان یک اپراتور مجازی، مناسب‏ترین گزینه ها را پیش رویِ متقاضیانی قرار می‏دهد که به سرویس هایی نوینی فراتر از یک تماس صوتی بر  بستر ارتباطات سیار می اندیشند.

سرویس هایی که تاکنون در شبکه سامانتل راه اندازی شده و ارایه می شوند عبارتند از:

  1. سیم کارت های دایمی با سرویس های پایه در سراسر کشور برای متقاضیان حقیقی و حقوقی.
  2. سیم کارت های اعتباری با سرویس های پایه برای متقاضیان حقیقی و حقوقی.
  3. سیم کارت های سازمانی ( MVPN ) با قابلیت ایجاد شبکه تلفن سازمانی همراه با امکان ارایه سرویس های بسیار متنوع بر بستر شبکه مجازی ایجاد شده.
  4. ارایه سیم کارت های سازمانی APN ) ) با قابلیت ایجاد کانال ارتباطی امن با امکان تعریف یک شبکه اختصاصی میان کارکنان ، تجهیزات و سرورهای سازمان با امکان دسترسی از همه نقاط کشور به این شبکه سازمانی بدون نیاز به اینترنت.
  5. ارایه کیف پول الکترونیکی مانیز ( Monies ) با استفاده از بستر خدمات ارتباطی سامانتل و پشتوانه بانک سامان .
  6. ارایه سرویس های VOIC بر بستر LTE – Wi-fi وسایر مدیاها
  7. ارایه سرویس های سازمانی و اختصاصی
  8. ارایه سرویسهای SMSC به صورت A2P و P2P
Free WordPress Themes, Free Android Games