پرسش‌های متداول

موضوع مورد نظر را جستجو کرده یا از دسته بندی‌های زیر انتخاب کنید

سیم‌کارت‌های سامانتل

خرید شارژ و پرداخت صورت حساب

طرح‌ها و سرویس‌ها

مودم‌های سامانتل

نسل‌های شبکه تلفن همراه

  • کارت ملی جدید
  • شناسنامه جدید

کل کشور

جهت دریافت بارکدپستی سفارش خود می‌توانید با مرکز تماس سامانتل به شماره 87640-021 تماس حاصل فرمایید.

سیم کارت‌ها از لحظه تحویل به مشترک فعال است و سامانتل طرح فروش سیم‌کارت غیر فعال ندارد.

جهت اطلاع از شماره سیم‌کارت خریداری شده می‌توانید با امور مشترکین سامانتل به شماره 87640-021 تماس حاصل فرمایید.

  • مراجعه حضوری در دفتر مرکزی سامانتل
  • مراجعه حضوری در نمایندگی‌های سامانتل
  • تماس با مرکز تماس سامانتل به‌صورت غیرحضوری

جهت اطلاع از طرح‌های فعال می‌توانید وب‌سایت و صفحه رسمی اینستاگرام سامانتل را دنبال کنید.

www.instagram.com/samantel

خدمات ارزش افزوده سازمانی

با ایجاد شبکه‌ای مجازی از کاربران سامانتل، برقراری ارتباط کاربران را در قالب تماس صوتی با استفاده از شماره‌های کوتاه و نرخ‌های ترجیحی امکانپذیر می‌سازد.

قابلیت ایجاد کانال ارتباطی امن با امکان تعریف یک شبکه اختصاصی میان کارکنان، تجهیزات و سرورهای سازمان با امکان دسترسی از همه نقاط کشور به این شبکه سازمانی بدون نیاز به اینترنت ارائه شده است.

قابلیتی است که از طریق آن می‌توان اینترنت را بین چند سیم‌کارت به اشتراک گذاشت.

خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم نسل (4.5) ثابت TD-LTE سامانتل، به‌عنوان یکی از جدیدترین نسل‌های اینترنت ثابت، بهترین انتخاب جهت تامین نیازمندی‌های اینترنت منازل، موسسات و سازمان‌ها است

سامانتل علاوه بر ارائه خدمات موبایل، امکان ارائه خدمات ثابت به همراه مودم‌های خود به اشخاص، موسسات و سازمان‌ها را نیز دارد.

خدمات ارزش افزوده غیر سازمانی

سامانتل در راستای دسترسی آسان مشتریان به فیلم و سریال، انیمیشن، کتاب‌های صوتی و پادکست اقدام به همکاری با رسانه‌های آنلاین منتخب کشور کرده که شامل تیوا، آپرا، پلان، دیجیتون، اپلیکیشن نوار و محصولات صوتی سماوا است.

با همکاری سامانتل و بیمه سامان در راستای پوشش‌دهی تلفن همراه کاربران راه‌‌اندازی شده است که از بهترین طرحه‌ای بیمه موبایل سامان یعنی طرح الماس است.

خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم نسل (4.5) ثابت TD-LTE سامانتل، به عنوان یکی از جدیدترین نسل‌های اینترنت ثابت، بهترین انتخاب جهت تامین نیازمندی‌های اینترنت منازل، موسسات و سازمان‌ها است.

سامانتل علاوه بر ارائه خدمات موبایل، امکان ارائه خدمات ثابت به همراه مودم‌های خود به اشخاص، موسسات و سازمان‌ها را نیز دارد.

جهت دریافت خدمات TD-LTE می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی وب‌سایت سامانتل و انتخاب گزینه "اینترنت پر سرعت بی‌سیم TD-LTE" از منوی "اینترنت ثابت" نسبت به خرید مودم TD-LTE و دریافت خدمات مرتبط با آن بهره‌مند شوید.

برای خرید مودم‌های TD-LTE اینجا کلیک نمایید.

نسل چهارم شبکه تلفن همراه تجربه کاربری متمایزی را برای کاربران تلفن همراه و اینترنت به ارمغان آورده است. شبکه‌های مبتنی بر این فناوری مبتنی بر پروتکل اینترنت (IP) بوده و امکان ارایه پهنای باند با سرعت بسیار بالاتر از نسل‌های قبلی را برای مشترکین سامانتل فراهم نموده است.