شبکه تلفن سازمانی همراه (MVPN)
شبکه ارتباط سازمانی سامانتل، خدمت نوینی به‌منظور تسهیل و مدیریت هزینه‌های ارتباطی سازمان‌ها است که به کمک این خدمت، تلفن‌همراه کلیه کارکنان سازمان در یک گروه تحت عنوان یک گروه خصوصی تلفن‌همراه تعریف می‌شوند.

خدمات شبکه خصوصی تلفن‌همراه سامانتل شامل مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های سامانتل است که به‌صورت یک گروه تعریف‌شده و با ایجاد شبکه‌ای خصوصی، تمامی ارتباط‌های درون‌ و بیرون از شبکه با یکدیگر را به‌صورت جداگانه تامین می‌کند و کارکنان سازمان‌ها می‌توانند با شماره‌ای غیر از شماره تلفن‌همراه خود همانند شماره‌های داخلی ارتباط برقرار کنند و از شبکه تلفن‌همراه سامانتل باهم تبادل اطلاعات داشته باشند.

تمامی ارتباط‌های داخل شبکه خصوصی تلفن‌همراه سامانتل با بیشترین میزان تخفیف و تعرفه‌های ترجیحی برای مشترکین گروهی تعریف می‌شود و مشترکین سامانتل می‌توانند با کمترین هزینه پرداخت، نسبت به برقراری ارتباط باهمکاران خود اقدام نموده و هزینه‌های ارتباطی به‌صورت جدا مشخص شود که سازمان‌ها بتوانند در صورت نیاز از میزان هزینه مکالمه، پیامک و دیتا کاربران سازمان خود گزارش‌گیری کنند.

فهرست سیم‌کارت‌های سازمان به همراه نوع محصول درخواستی برای هر سیم‌کارت از سازمان دریافت شده و محصول به‌صورت گروهی توسط سامانتل فعال می‌شود. غیرفعال‌سازی نیز توسط هر کاربر ممکن نبوده و بنا به درخواست سازمان صورت می‌گیرد و درواقع با استفاده از این سیم‎کارت در سازمان، مکالمه‎های کاری و شخصی کارکنان را از هم تفکیک کرده و سازمان را از پرداخت هزینه‎های بالای مکالمه‎های شخصی کارمندان که پیش‌ازاین به‌راحتی قابل‌پیگیری نبوده است، مشخص می‌گردد.

در رابطه با این سرویس به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • ارتباط‌ها و پیامک‌ها به خارج از شبکه و خارج از کشور با تعرفه عادی محاسبه می‌شوند.
  • هزینه‌ها بر اساس نوع محصول انتخابی، متغیر است.

امکانات و مزایا

تسریع برقراری ارتباط با تعریف شماره‌های کوتاه

موبایل‌سازمانی این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که به‌جای ذخیره و یا حفظ شماره تلفن یکدیگر شماره‌های سه تا پنج‌رقمی را به افراد اختصاص داده و برای برقراری ارتباط از شماره‌ای کوتاه و حداکثر پنج‌رقمی استفاده کنند.

سامانتل به سازمان‌ها یک پیش‌شماره سه و حداکثر پنج‌رقمی را به‌عنوان شماره اختصاصی تعریف و آن را در سیستم خود ثبت می‌کند.

 

تفکیک تماس‌های سازمانی و غیرسازمانی

در‌این سرویس سامانتل، این امکان وجود دارد که مشترکین تنها با شماره‌های اختصاص داده‌شده با آن گروه در ارتباط بوده و از این طریق، سازمان می‌تواند محدودیت‌های خاصی را برای کارکنان خود در نظر بگیرد. سازمان‌ها می‌توانند برای هر یک از کارکنان در سطوح مختلف سازمانی، اعتبار ریالی مشخصی را برای کارکرد این سرویس تخصیص دهند.

 

نمایش شماره تماس‌گیرنده

در این سرویس امکان نمایش شماره سازمانی و یا شماره حقیقی تماس‌گیرنده بر روی صفحه‌نمایش دریافت‌کننده ارتباط وجود دارد و در غیراین‌صورت می‌توان برای مخفی نگه‌داشتن شماره‌های سازمانی کارمندان، یک شماره را به‌تمامی اعضای شبکه اختصاصی تلفن‌های همراه شرکت اختصاص داد. به‌این‌ترتیب دو شماره مجزا یکی برای نمایش در ارتباط‌های درون‌سازمانی و دیگری برای نمایش به عموم در ارتباط‌های برون‌سازمانی، وجود خواهد داشت.

 

برقراری نامحدود تماس سازمانی

به‌منظور کاهش هزینه ارتباط‌های سازمانی و مدیریت بهینه ارتباط‌ها و هزینه‌ها در صورت درخواست و نیاز سازمان، با پرداخت آبونمان ماهانه، امکان برقراری ارتباط‌های نامحدود داخل سازمانی وجود خواهد داشت.

 

سیاست‌های پرداخت هزینه‌ی تماس

  • کسر هزینه تماس‌های داخل‌شبکه از حساب سازمانی
  • کسر هزینه‌های تماس داخل‌گروه، داخل و بیرون از شبکه، از حساب کاربر
  • کسر هزینه‌های داخل‌گروه از حساب سازمان و بیرون از شبکه از حساب کاربر

 

ارایه بسته‌های مختلف تماس داخل شبکه به سازمان و اشتراک آن با تمامی کارکنان

بسته‌های مختلف باتوجه‌به نیاز هر سازمان قابل‌تعریف است، بسته‌های انتخابی شامل تخفیف ویژه مکالمه‌ها و پیامک‌های داخل گروه سازمانی، در ساعات اداری (تعریف‌شده توسط نماینده سازمان) روز‌های کاری بوده و هزینه سایر ارتباط‌ها با تعرفه عادی محاسبه می‌شود.

Free WordPress Themes, Free Android Games